tack.

Samtidigt som jag frågar man själv varför just jag? Sitter jag idag och tackar cancern att den valde just mig. Trots den hemska perioden så är jag idag tacksam. Tack vare cancern har jag idag en underbar kontakt med min pappa, jag har lärt känna nya underbara vänner som verkligen är riktiga vänner, jag har ser livet ur en helt annan synvinkel och det bästa av allt, jag är tiotusen gånger starkare idag än för 1 år sen. 
Mitt nya liv börjar här och nu, det är dags för en förändring. Varje torsdag under 7 veckor kommer jag köra ett sten hårt pass med en underbar PT. Utöver det kommer jag även träna 3ggr i veckan. Jag kan, jag vill, jag ska!
 

Kommentarer :

#1: Carro

Du är grym! Känner igen mig själv i detta inlägg. Jag började också med PT. Skitkul! Nu lever vi livet!:)

skriven
#2: Carolina

Hej, jag kan verkligen känna igen mig i det du skriver! Att få cancer är verkligen det värsta som hänt mig, men samtidigt så hade jag ite velat leva om mitt liv utan den, eftersom att man förändras och man har kärt känna så många nya människor. :)

skriven

Kommentera inlägget här :