Såklart.

Jag får tydligen aldrig var frisk. Idag vaknade jag av att jag inte kunde andas, ja såklart har jag blivit super täppt i näsan, kliar och gör ont i halsen, hostar och har ont i huvudet. Så på något konstigt vis har jag lyckats dra på mig värlens förkylning. Jag som absolut inte har tid att vara sjuk, jag måste träna plus börja handla och fixa inför min födelsedag nästa vecka. Helt otroligt att man kan bli dunder sjuk över en natt. Får krypa ned i soffan under täcken och bara mysa idag och förhoppningsvis vakna upp frisk imorgon? ;)

Kommentarer :

#1: Fredrik

Hej Fredrik heter jag och pluggar bildjournalistik på Nordens fotoskolan
Vi har ett projekt nu som heter "min väg" och ska fotograferas fram till i början på april.
Jag skulle gärna vilja följa någon som har obotlig cancer och bor i Stockholmsområdet.
Det skulle innebära att jag följer och fotograferar dig i vardagen under ca 3 veckor tid.
Jag förstår att du har det kämpigt, men hör gärna av dig om det skulle vara intressant.
Mvh Fredrik Lerneryd.

Svar: Hej Fredrik, jag har ingen obotlig cancer utan jag kommer bli frisk eller snarare jag är nästan frisk. :)MVH Cassandra
cassandra bleiweiss

skriven

Kommentera inlägget här :