Ibland förvånar jag mig själv

Hej på er! 
Roligt att se att ni än idag tar och kikar in här fastän jag inte ens bloggar längre. Har verkligen vart jätte dålig på det men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Just nu kämpar jag som en dåre med att gå ned alla kilon jag gick upp under mina 6 månader behandling av cellgifter. 
Hur det går?
Det går bra med trökt. Har i alla fall lyckats gå ned runt 7 kilo nu men har fortfarande en bra bit kvar. Otroligt hur lätt det är att gå upp och hur jävla svårt det är att gå ned igen. Mitt mål är att jag ska ha lyckats gå ned yttligare 7  kilo (gärna lite mer) på 2 månader. Jag hoppas jag lyckas med det, ska försöka köra hårt nu ett tag framöver. :)

Idag slet jag mig faktiskt ut på en morgon powerwalk innan frukosten och alldeles strax ska jag kila iväg till gymmet för att köra ett svettigt PT pass. Vissa dagar blir jag förvånad över mig själv hur duktig jag kan vara. Gäller bara att hålla i dethär också! :P

Ha de så bra så länge! :)

Juste, har fått en del frågor. Jag lovar att svara på dom så fort som möjligt så håll ut mina vänner och jag har inte glömt bort er. :)

 

Kommentera inlägget här :