Frisyr byte

Jag byter frisyr lite hejvilt just nu men de är bara för att jag känner så otroligt obekväm i det mesta. Jag verkligen saknar mitt röda långa hår. Vill bara kunna göra olika frisyrer, bara kunna sätta upp håret i en toffs utan att man ser att de faktiskt är en peruk jag har på huvudet.. 
I alla fall har jag haft en del ångest över vad jag kommer ha på huvudet när jag fyller år vilket är ganska snart, faktiskt redan på lördag och redan imorgon ska jag firas med mina vänner. Utan att överdriva så har jag googlat nästan varenda dag för att försöka hitta en schysst peruk. Helst en peruk som är lång och med riktigt hår. Men det är fan inte lätt att hitta, vilket jag tycker är väldigt konstigt. Mitt hår var mitt allt, mitt hår byggde upp mitt självförtroende sen tar den här jävla skit sjukdomen allt ifrån mig och jag kan inte hitta en peruk jag trivs med pga det dåliga utbudet? Det borde finnas massor med olika perukbutiker för oss som faktiskt blir drabbade och dessutom borde man sänka de extreama priserna. Inte nog med att ens liv stannar upp fullständigt så blir man ruinerad om du vill ha 2 peruker eller kanske 3. 
Usch vad jag babblar på.. Det jag egentligen ville säga var att jag köpt en peruk, denna gång inte från buttricks utan en med äkta hår. Älskar mina röda peruk från buttrick men ville ha en till som är äkta hår, en lång. Så vad tycker ni? :) 
 

Kommentera inlägget här :