bättre sent än aldrig

Hej där ute!
Jätte kul att se hur ni än idag kikar in på min blogg. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill göra med bloggen om jag ska ha kvar den eller ta bort den. Men just idag tänker jag inte ta bort den för även jag kikar in här ibland och läser lite. Känns nyttigt på något sätt, jag lixom inser att allt faktiskt har hänt och att jag faktiskt är stark. Behöver påminna mig själv om det ibland. 

Vad gör jag idag då? 
Efter 9 långa månader har jag äntligen opererat ut den sista delen, den förbaskade porten. Känns som att med den kvar i kroppen har man gått omkring orolig fast omedvetet. Kändes som att den var den sista pusselbiten för att de äntligen skulle kännas någolunda bra igen. Förstår ni vad jag menar? 

Hör av mig snart igen, måste kila. Ha de bra så länge!

 

Kommentera inlägget här :