I min gamla hemstad.

Förkylningen ligger kvar i kroppen och ångesten över att jag inte tränat sen i onsdags kom nog redan i fredags/lördags. Men vad ska jag göra? Bara att acceptera läget och hoppas på att jag snart är frisk igen.
Idag kommer jag faktiskt tillbringa dagen i min gamla hemstad Trosa. Är faktiskt här nere redan nu!  Var nere en sväng innan jul men innan dess var det nog flera år sen jag var här. Roligt att se att allt ser i stort sätt likadant ut, haha! Men det är mysigt. Anledningen varför jag är här nere är faktiskt att jag ska träffa en gammal vän som jag inte träffat på närmare 3-4 år kanske? Så ska de bli jätte roligt! 
Hoppas ni alla får en underbar dag & låt inte solen lura er för det är faktiskt fortfarande rätt kyligt ute!

Kommentarer :

#1: Linnéa

Hittade din hemsida genom UngCancer och var bara tvungen att gå in och läsa ! Jag beundrar dig, hur stark du är och man måste få vara ego och tycka man är grym ibland. För du är verkligen grym & hur vacker som helst :) Fortsätt med det du gör och den du är !

skriven

Kommentera inlägget här :