hej på er!

Haft ett tufft rullande schema och därför har jag inte haft tid att blogga. Fick besöka akuten en sväng för mina extrema magsmärtor, hade besök av min vän Rebecca från dalarna och så har jag nu flyttat. Har inte riktigt haft tiden att sätta mig ned och skriva en inlägg. Dessutom har jag återigen glömt bort att jag faktiskt har en blogg och att jag faktiskt har underbara läsare som dag ut och dag in går in på min blogg. Jag ber återigen om ursäkt och måste även berätta för er att min bloggning inte kommer bli så himla jätte bra men jag ska försöka. :)

Hur som haver så har jag äntligen börjat träna. Jag har haft möte med en personligtränare och lagt upp ett träningsschema och även bokat in några till möten. Och inte bara att jag börjat träna så har jag lagt om kosten så nu jävlar, dags att börja ligga i så att man kan bli polis förr eller senare. ;)

Kommentera inlägget här :