2 veckor

Idag har det gått exakt 2 veckor sedan min sista behandling. Känns så otroligt jävla super skönt att inte behöva ta nå cellgifter idag. Så jävla skönt att de är över, att jag slipper de hemska behandlingarna. Jag tänker inte hoppa högt än, för än är inte mina värden bra. Men snart så, då ska jag hoppa riktigt högt! ;)

Planerna för idag är att först försöka få i ordning i mitt nya rum. Försöka få i ordning på en del kläder och prylar som jag har. Som tur är kommer min underbara mormor över en sväng och hjälper mig med detta för jag har ingen som helst aning om vart jag ska börja... Därefter så blir det att besöka gymmet för tredje gången denna vecka vilket jag tycker är sjukt bra kämpat, jag e stolt över mig själv. För jag kan säga er att de inte alls är så jävla lätt att hålla humöret upp och viljan för träning när kroppen är så otroligt jävla nedbryten som den är. Det här kommer verkligen ta tid!
 

Kommentera inlägget här :