En starkare dag.

Även den starkaste faller ned i gråt ibland men det gör vi alla. Idag har det gått exakt 3 veckor sedan min sista cellgiftsbehandling och jag känner mig verkligen befriad. Känner mig som en ny människa, går det? Som den kämpe jag är så har jag lyckats ta mig till gymmet även 3 dagar denna vecka med. Känner mig som ett litet ego men fan va jag är grym. Det är inte många av er där ute som förstår mig just nu och jag kan inte riktigt förklara men att ha vart sjuk en längre period och sedan blivit frisk och ändå stå på benen igen, de är stark. Riktigt jävla starkt. Även fast de dalar ibland så finns alltid orken i benen att resa sig upp igen. 
Det är mycket jag vill göra, mycket jag vill säga. Men de enda jag kommer säga mer idag är fan va de känns skönt! 
 
 

Kommentera inlägget här :