En förvandling.

Veckan bara springer iväg. Samtidigt som min sista cellgiftbehandling på fredag så är det kaos här hemma. Vår 3a har förvandlats till en 2a och en 1a. Så mitt gamla rum eller min gamla "hörna" har förvandlats till en 1a som kommer ut på hemnet under morgondagen skulle jag tro. Alla mina kläder och grejer är nedpackade i kartonger så jag hittar ingenting, min underbara säng står i vårt förråd i Farsta så just nu sover jag på en bäddsoffa i min 1a helt plötsligt. Dock luktar de nån blandning av spaket, fog(?), lim och målarfärg så huvudvärken finns där och även illamåendet. Men men snart är detta kaos över förhoppningsvis så jag kan få tillbaka mina grejer och min säng! 

Jag måste verkligen tacka för alla tips jag fått här på bloggen och även på mailen. Uppskattar de verkligen jätte jätte mycket så har ni fler tips, släng hit dom! 
Ska ta och krypa ned i min bäddsoffa nu så jag orkar upp imorgon. Måste vara på sjukhuset vid halv nio/nio nångång. Godnatt på er!
 
 

Kommentera inlägget här :