Det här är helt sjukt!

För ca 7 veckor sen gav jag mig in i en tävling som gymmet jag tränar på annordnade, SATS PT CHALLENGE. Tävlingen gick ut på att tillsammans med sin PT skapa ett team och därefter träna stenhård under dehär veckorna. Så när jag väl började gjorde man ett starttest och den 9/6 var sista dagen för sluttestet(målgång). Och den som hade ökat mest rent procentuellt vann. 

Övningarna i tävlingen var följade: 
1. HÄLSOTEST: WHR (Waist to hip ratio)
2. STYRKE/UTHÅLLIGHETSTEST: Armhävningar, så många du orka på 1 minut.
3. STYRKE/UTHÅLLIGHETSTEST: Knäböj, så många du orka på 1 minut.
4. KONDITIONSTEST: 1500m Rodd på så bra tid som möjligt. 
 
Nu kan jag inte exakt mitt resultat men JAG VANN!! Helt sjukt, jag kan ännu inte irktigt förstå att detta har hänt även fast de var i Måndags dom ringde och berättade att jag hade vunnit hela tävling. 
Ca 400 deltagare i hela norden ställde upp på denhär tävlingen och lilla jag går och vinner! Det är så otroligt jävla sjukt och jag är så fruktansvärt glad. Som jag slitit under dessa veckor, som jag verkligen inte trodde att jag skulle vinna men så gjorde jag det. JAG VANN! Nä det är helt sjukt. Är så glad!
Tackar verkligen min underbara PT Nathalie för detta, hon är bäst! Hade aldrig klarat mig utan henne, aldrig. Nu blir det att sätta upp nya mål och bara köra vidare. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :