En fart fylld fredag.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men kan inte längre blogga från mobilen. Den förbaskade appen stängs ned hela tiden vilket är sjukt störade. För de flesta inläggen jag gör, gör jag via mobilen då jag inte alltid sitter framför datorn. Så därför har det inte blivit så mycket bloggandet. Jag ska försöka bättra mig. 
Igår hade jag en fart fylld dag. Vilket faktiskt vart riktigt skönt och roligt. Började med att Jossan kom hem till mig en stund innan vi åkte in till stan för att kolla julklappar och luncha. Var hundra år sen jag gick och kollade i affärer i stan så de vart trevligt. Lyckades också bli klar med alla julklappar! 
Efter staden åkte vi hem till mig igen innan hon drog vidare och jag plus mamsen gick på X Factor finalen. Det var super kul. Min morbrors tjej Eva hade fått 2 st vip biljettet så vi fick liten välkommsdrink, mat och snack innan programmet började samtidigt som de tidigare deltagarna var där och sjöng och skrev autografer. Sen hamnade vi 3 rader från scenen så man såg allt jätte bra, riktigt roligt och bra var det faktiskt. Var extra roligt att Awa vann också. :) 
 

Kommentera inlägget här :