Måndag morgon.

Måndag morgon, eller snarare förmiddag kanske man säger. Klockan slår snart lunch för det flesta medan jag själv vart väckt av Maya som ringde för ett litet tag sen. Kan verkligen inte somna längre. Börjar tro att mina sömnproblem är tillbaka. Ligger lixom vaken till 3-4 och kan verkligen inte sova. Istället ligger jag och kollar facebook och instagram hundra gånger om i hopp om att någon ska ha uppdaterat något. 
Hur som helst är det återigen snart fredag och eftersom det är jämn vecka så är de dags för en ny dos gifter. Usch! Känner redan nu hur ångest börjar krypa över mig. Men snart så är det förhoppningsvis över! 

Nu ska jag ta och dra på mig lite kläder och peruken. Så ska jag sticka över till Mayas salong i Bandhagen. 

Kommentarer :

#1: Karin G

Kämpa på Cassandra. Njut av dagarna i snön.
Du fixar det här. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :