Snökaooos

Godmorgon!
Vilket jävla snö oväder det är ute. Har ju kommit hur mycket snö som helst under natten och det kommer bara mer och mer. Kollar man ut igenom fönstret ser man nästan inte ens bilarna längre, helt igen snöade. Haha! Iofs kan jag verkligen inte klaga för jag älskar snön, jag älskar att detta förhoppningsvis kommer bli en vit jul. :D

Från det ena till det andra så ska vi flytta igen! Haha. Egentligen orkar jag inte flytta mer eftersom jag och mamma nästan alltid flyttar vart annat år. Men sen visade mamma mig en enormt fin etage lägenhet och jag vart såld! Mamma började balla ut ett tag och börjar tveka lite och fick några hatblickar från mig men nu är den vår! Så 1 mars flyttar vi, kanske tidigare vi får se men troligtvis 1 mars! SÅ GLAD! En liten smygtitt av lägenheten. 

Kommentera inlägget här :