50 minuter senare.

Jag måste erkänna, har suttit här i snart 50 minuter och bara stirrat på skärmen med musik i bakgrunden och försökt skriva till er. Förstår egentligen inte vad det svåra är. Har bloggat tidigare och haft 4 olika bloggar tror jag och aldrig haft det här problemet att jag inte veta vad jag ska skriva. Och egentligen vet jag också , vad jag i alla fall hade tänkt att skriva om men fick inte ut några ord.
Så här sitter jag, i min stora säng med datorn i knät och hade tänkt skriva ett enkelt litet meddelande till er om att jag idag ska besöka en kurator på Huddinge sjukhus. Vilket jag tror kan vara en väldigt bra idé även fast jag har personer att prata med tror jag det här kan vara nyttigt för mig. Dock känner jag mig lite nervös. Men vi får väl se om det blir en hiss eller diss, wish me luck! 
 
 

Kommentera inlägget här :