En fart fylld helg.

Denna helg har jag verkligen haft sjukt mycket att göra. 
I fredags var det ju Swedish House Mafia vilken var så sjukt jävla mäktigt. Är verkligen jätte jätte glad att jag gick på, för det kommer verkligen vara ett minne för livet! Jag planerade till och med in mina cellgiftsbehandling efter detta så att jag kunde gå på SHM. Fick lite ny energi faktiskt, för dom var verkligen grymma. Helt jävla magiskt vare!
Sen i lördags vare dags för min mormor att flytta. Det var bara att kliva upp tidigt på lördags morgonen för att åka över till mormor att flytta hela dagen. Så efter att ha bott i sitt radhus i ca 45 år så har hon nu flyttat in i världens mysigaste lägenhet som faktiskt jag hittade åt henne, haha! Vid 15 tiden kom pappsen och hämtade mig och lillebrollan för att åka ned till Gnesta och fira min kusin som fyller år i veckan. Efter Gnesta så stack jag över till Garpen en sväng för att träffa han och grabbarna lite innan dom skulle ut och partaja på krogen. 
Sist men inte minst söndag även då vare upp tidigt för att fixa och slänga det sista hos mormor. Så igår kväll deckade jag ganska hårt och vaknade inte först telefonen ringde vid kvart i 9. 
Så denna helg har de vart full rulle hela tiden. Känns väldigt skönt faktiskt, älskar att göra saker eller speciellt att kunna göra saker. Känner mig frisk då. :) 

Kommentera inlägget här :