Ingenting är rätt, allt är bara fel.

Idag är det en sådan dag där allt känns piss. Helst av allt skulle jag bara vilja gömma mig bland alla kuddar och täcken i min monster säng och försvinna från omvärlden ett tag. Jag saknar verkligen allt och med allt menar jag verkligen allt. Jag vill träna igen, jag vill tillbaka till jobbet, jag vill åka kommunaltrafik, jag vill vistas bland människor, jag vill resa utomlands och mest av allt saknar jag mig själv, mitt hår.. Ibland tar verkligen krafterna slut och dessutom börjar jag redan må dåligt inför på fredag då jag återigen ska få en dos cellgifter. Det är så svårt att förklara alla tankar och känslor jag har konstant. 
Jag vill bara vara frisk igen och återgå till ett normalt liv, ett liv med träning och jobb. Jag vill bara bara borsta mitt hår, så i duschen och schapoonera håret, stå och föna håret eller bara kunna dra mina fingrar igenom det. Samtidigt som jag ändå mår hyfsat bra känns ingenting rätt, allt är bara fel. Får nöja mig med att titta tillbaka på gamla bilder...

 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :