Jag är så otroligt jävla glad!

Jag är så otroligt glad just nu. De flesta av vet nog redan varför men för er som inte vet så måste jag verkligen berätta. Min blogg har vart ganska deppig och känsloladdad och det vet jag om så från tårar i ögonen hoppas jag nu istället att ni ska känna glädje och förhoppningsvis få ett stort stort leende på läpparna. 
Som jag tidigare berättade var jag i fredags och gjorde en såkallad PET/CT röntgen, även kallad skiktröntgen. Iallfall så var jag idag på Huddinge sjukhus och träffade min överläkare, som förövrigt är världens bästa läkare. Och vet ni vad hon berättade!? Cancern har stannat upp!!!!! Eller ja, hur ska man förklara. 
Jag kommer inte behöva byta till starkare cellgifter vilket gör att jag slipper fertilitest delen. Kommer fortsätta med cellgifter som planerat och även göra yttligare en till skiktröntgen i januari för att dubbelkolla tumörerna. Vet inte vad mycket mer jag ska säga mer än att jag är så jäääävla glad över att den inte spridit sig. 

 
 

Kommentarer :

#1: Anetet

Skruttunge, jag blev så glad när du i eftermiddags berättade den första goda nyheten på länge!!!! Hoppas ni fick en bra kväll med goda tacos och mys, du och dina vänner! Ses snart ❤ Kraaaam

skriven

Kommentera inlägget här :