Jag hatar sömnlösa nätter.

Jag hatar sömnlösa nätter för jag älskar verkligen att sova. Fatta va enkelt allt är när man sover. Allt som sker i världen rullar på och du har ingen aning om vad som händer, du slipper alla tankar och känslor. 
Just nu kan jag verkligen inte somna, även fast jag gäspar och gäspar så kliar det fruktansvärt mycket på en mängd otäcka utslag jag fått runt hela halsen. Och jag vet, att klia tillbaka är inte det bästa lösning men pratade med sjukhuset tidigare och jag skulle ringa tillbaks imorgon om de inte hade blivit bättre. Så antar att de blir en sväng in till sjukhuset imorgon eller på onsdag. Alltså bläää, kan de aldrig bli bra!? Inte nog med att jag har cancer så är jag förkyld också och nu ska jag lyckas få hemska utslag på hela halsen... Gud, om du nu finns där uppe så snälla förklara varför eller snälla det räcker nu, låt mig bara bli frisk igen. Tack tack i förhand!
 
 

Kommentera inlägget här :