Jag mår bra!

Jag måste säga att jag mår väldigt bra just nu trots cancern. Även fast jag har riktigt svårt att lära mig leva med cancern och hitta min rätta vardag så må jag säga att jag är i alla fall påväg. Det är klart att tankarna, känslorna allt inom mig bara flödar men jag har börjat acceptera det. För jag och inte ens någon annan kommer någonsin få det här att försvinna och dessutom börjar det gå åt rätt håll så jag mår bra. Jag har och kommer nog alltid leva på en bergodalbana under den här tiden då måendet ena stunden är bra och andra stunden vill jag bara sova för att slippa illamåendet. Men som sagt, den här perioden kommer endast vara en liten del av mitt liv och efter kommer jag kliva ut som ännu starkare person. 
Nu har jag verkligen inte tid för att sitta här och prata med er, jag måste faktiskt kliva upp ur sängen och fixa till mig och sedan kila iväg. Jag ska bli bättre med bloggen, ska åtminstone försöka. 

Btw, om 11 dagar ska jag på Swedish House Mafia! Lyckligtjej.. :):):)

Kommentera inlägget här :