Nerbäddad i soffan.

Godmorgon på er!
Inte bara att cancer och alla dessa hemska cellgiftbehandlingar slår ut mig totalt så har jag självklart gått och blivit dunder förkyld. Lucky me! Som att det inte räcker med cancern? Och självklart skulle förkylningen komma denna vecka då jag har massa annat roligt planerat så som Swedish House Mafia på fredag!! Så nu ligger jag nedbäddad i soffan och försöker med allt för att bli frisk. För oavsett jag kan andas eller inte på fredag kommer jag inte missa SHM.. 
Så om ni har tips för täppt näsa, tungt huvud och slemhosta kasta hit dom! :) 

Kommentarer :

#1: Tarja

Vilken fin blogg du har skapat!
Tänker på dig väldigt mycket, och jag vet att du kommer att gå stark ur allt det jobbiga du måste uppleva och gå igenom. Krya på dig och ha det så himla kul på SHM i morgon! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :