Inte alls likt bakfylla.

Idag fick jag som sagt min fjärde cellgiftskur och jag har aldrig mått sämre. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara i ord för er så att ni i alla fall nästan kan förstå mig.
  Men det ni kan börja med är i alla fall att utesluta bakfylle- och magsjuke illamående för det här är något mycket värre. Det är mer som ett extremt hunger blandat med ett extremt illamående som gör att du bara vill kräkas men det går inte? Magen gör konstant ont och skriker efter mat, kroppen är alldeles svag och knäna viker sig, konstant trött och irriterad plus att det ena stunden är svinvarmt och andra stunden känns de som att de är istid. 
Det värsta med allt är att illamåendet bara blir värre och värre för varje cellgiftskur jag får och att jag börjar förvandlas till en irriterad person. Gud vad jag saknar mitt självförtroende, mitt glada humör och mitt hår. 

 
 
 

Kommentera inlägget här :