Måndag.

Gud va kul det är att logga in på bloggen och se att jag har mina tappra läsare kvar även fast jag är sämst på att uppdatera. Det är verkligen jätte kul att se att ni går in på bloggen varje dag och hoppas på att jag uppdaterat. 
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men haft lite för mycket på schemat de senaste dagarna så har helt enkelt glömt bort att blogga. 

Just nu mår jag väldigt bra faktiskt, lite trött men annars bra. Min sista cellgiftsbehandling tar jag på fredag och jag bara längtar tills den är över och tills min kropp har återhämtat sig så att jag kan börja träna. Ni förstår inte vad jag längtar, tror jag ska ta och kolla in lite nya träningskläder här i veckan. Tips på hur man ska börja träna efter en 6 månaders period av cellgifter? Nån som har någon erfarenhet? :)

Kommentarer :

#1: Carro

Hej! Jag började redan dagen innan min sista behandling. Börja i lugn takt och lyssna på kroppen. Redan efter 2 månader körde jag 4-5 ggr i veckan. Nu tränar jag 5 ggr i veckan och ibland två pass per gång. LYSSNA PÅ KROPPEN, bara så kommer det gå bra :D KRAM

Svar: Åh gjorde du? Jag bara längtar till att börja träna igen. Alltså ta de lugnt i början? Hur trappade du upp din träning? Är de smart och ta någon PT timma? tänkte göra de. :)
cassandra bleiweiss

skriven

Kommentera inlägget här :