ångest,tankar och ett tips.

Vissa dagar är tuffare än andra och idag är det en sån dag. 
Idag är det dagen före en cellgiftsbehandling och jag mår alltid dåligt dessa torsdagar. Hela kroppen mår konstigt och dåligt, ångesten fyller hela min kropp och humöret är inte på topp. Sen kan jag också få ganska konstiga och sjuka idéer ibland som idag till exempelt. Medans jag och mamma traskade omkring i koridorerna på sjukhuset sa jag till henne att jag hoppades på att jag kunde få en extrem ångest och panik attack så att de skulle vara tvungna att söva ned mig för att kunna ge mig cellgifter hahah. Det är ju inte direkt någon normal tanke men det skulle vara så otroligt skönt. Eller om dom bara kunde kom hem till mig istället så jag slapp åka till sjukhuset. Jag kan inte direkt vara den enda som mår skit redan påvägen till sjukhuset och dessutom hatar lukten av sjukhus.. ussch ryser i kroppen av bara tanken..
Men som sagt imorgon är det dags igen. Imorgon tar jag min tionde cellgiftsbehandling. 

ps. Jag måste bara tipsa er andra om buttericks. Jag fick en peruk av landstinget som jag bara hatar. Den är kort och ful plus att den dessutom är brun för dom hade inga röda.. Men så satt jag och googlade lite och hittade min nya peruk. Den är lång, röd och har dessutom lugg plus att den verkligen sitter kvar på huvudet också. För endast 349kr på buttericks har jag köpt min nya frilla, den är tyvärr i syntet men jag älskar den! 
 

Kommentarer :

#1: Tone

Oj, det ser ut som riktigt hår, skulle aldrig trott att det var en peruk om jag inte hade läst. Skitsnygg :)

skriven

Kommentera inlägget här :