En liten fundering

Jag mår bra och det nya året rullar på. Men jag undrar en sak och jag vet att många av er kanske inte är särskillt "vana" eller "kunniga" när de gäller cancer och cellgiftsbehandlingar. Men om nån av er är det så hör gärna av er för de finns en del funderar gällande detta. och jag vet, har gått på cellgifter sen i september men de dyker fortfarande upp frågetecken. Just nu skulle jag vilja veta om sår eller liknade i munnen är normalt att få? Just nu har jag ett irriterande område under tungan som jag inte kan se men som gör super ont ungefär hela tiden. Är de normalt? Bir extremt tacksam för svar. 

Kommentarer :

#1: Anonym

ja, det är normalt att få sår och blåsor i munnen av cellgifterna. det är för att cellgifterna påverkar slemhinnorna.

skriven
#2: N

Hejsan! Jag läser din blogg och tycker du är otroligt stark! Stor styrke kram till dig!🌹

skriven
#3: Carro

Hej! Blåsor och sår i munnen är normalt vid behandling. Även svampinfektioner. Jag fick Aciclovir (tror jag) mot virus och så försvann blåsan i munnen....Fråga om det :) och du, snart är allt detta över och då kan du leva igen :)

skriven

Kommentera inlägget här :