Igelkotte

Känner att det är dags för ett positivt inlägg eller snarare ett ikke deppigt inlägg. Känns som jag endast bloggar då jag känner mig nere och dränkt i ångest. Fast det kanske beror på att  det är då bara vill skriva av sig och få ut alla sina tanakar, funderingar och känslor. 
Men det ska jag inte göra idag iaf, för jag mår faktiskt hyffsat okej just nu. Börjar dock bli lite små nervös inför röntgen på måndag och dess provsvar. Hoppas verkligen att allt ser bra ut, skulle vara extremt skönt iaf. Annars då? Det har inte hänt så mycket i mitt liv utan de rullar bara på. Pappa rakade min skalle förra helgen och konstigt nog så har mitt hår redan börjat komma tillbaka även fast jag fortfarande går på cellgifter. Är det normalt!? Det som kommer nu, kommer de håret vara kvar och bli längre och längre eller hur funkar det? Eller kommer jag tappa de också? Ah jag förstår ingenting, glad vart jag iaf när jag kände på min skalle och man känner hår, som en igelkotte på huve! Åh gud vad jag saknar mitt hår.. Vill bara att de ska växa ut, växa så mycket så att jag sedan kan gå och sätta i långt och fint löshås, hah! 

 
 

Kommentera inlägget här :