Jag kommer aldrig älska den här perioden i mitt liv.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta och jag undrar verkligen när denna otur ska växla över till tur. Planen för mig var en behandlingsperiod av cellgifter i 6 månader. En mängd blodprover, en mängd läkarbesök och cellgiftsbehandling varannan fredag. Starten av denna mardröm skedde 7 september 2012 och den 8 februari 2013 skulle mardrömmen vara över. Det är vad jag trott, vad jag gått och hoppats på och räknat med. Men så är tydligen inte fallet längre.. Även fast inget är hundra än så sa min läkare till mig i torsdags att jag ska vara beredd på att de kan bli 2-4 behandlingstillfällen till. Jag vill inte mera! Jag har fått tillräckligt med gift i kroppen som gör att jag egentligen aldrig mår bra. Jag kan inte ens längre titta på mig själv i spegeln.. 
Det här året ska bli mitt år har jag sagt så snälla låt detta få bli mitt år också.. 
 

Kommentarer :

#1: Carro

Hej! Jag fick beskedet att allt var borta på PET röntgen efter 2 månaders behandlingar och att jag skulle behöva endast 2 månader till. Jag var överlycklig. Vid nästa behandling kom den ansvariga läkaren in och berättade att jag skulle få cellgifter ett halvår till och inte 2 månader. Det var förjävligt. Jag tycker det är bättre de är tydliga från början....

skriven

Kommentera inlägget här :