Näst sista.

Näst sista cellgiftsbehandlingen fick jag i fredags. Därför jag vart extremt off här på bloggen. Sen har jag även vart så otroligt jävla glad! Måste dock erkänna att jag spydde i fredags. För första gången under 5 månaders cellgifter så spydde jag. Antar att de var för bra för att va sant och att de nästan va meningen att jag skulle snubbla på målsträcket. Kan dock inte klaga eftersom jag bara har 1 gång kvar och efter att tagit mig igenom 11 stycken behandlingar så klarar jag 1 till. 
Nu mår jag iallafall bättre, inte hundra men bättre. Har ett ganska fullspäckat schema denna vecka så ska försöka hinna med allt och inte glömma bort något. På schemat idag står de att jag ska hälsa på gammelmormor och köpa födelsedagspresenter. Så börjar bli dags för mig att dra på mig lite kläder. 

Kommentera inlägget här :